Platini vuvuzela ve Jabulani'ye karşı

Yazar:



Dünyanın gözü Güney Afrika’da. Devam eden Dünya Kupası’nda en çok tartışılan konuların başında ise vuvuzela ve Jabulani geliyor. UEFA Başkanı Michel Platini, sahada ve tribünlerde boy gösteren bu iki aktöre de sıcak bakmadığını ifade etti. Platini ayrıca, 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası’nın Fransa'ya verilmesinin ardından Türkiye’yle ilgili ifadelerine açıklık getirdi. Güney Afrika’da TRT’nin sorularını yanıtlayan Platini’ye yöneltilen sorular ve verdiği yanıtlar şöyle: Dünya Kupası’ndaki favorileri İngiltere, İspanya ve Brezilya. Özellikle Brezilya’nın tüm hatları hem teknik hem de fizik anlamında çok güçlü. Vuzulela Açıkça söyleyeyim, ben vuvuzelayı sevmiyorum; çünkü taraftarlığı öldürüyor. Staddaki taraftarların tutkusunu hissetmek isterim. Vuvuzela ile stadda hep aynı atmosfer hakim oluyor. İniş ve çıkışlar yok. Jabulani Dünya Kupası topu iyi değil, çok iyi gitmiyor çünkü. Gerçi ben 10 yıl önce topa vurmayı bıraktm ama gördüğüm şey, yere çarptığı anda adeta uçtuğu. 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası 2016’daki ev sahibini belirme sürecinde, 'UEFA’ya Türk başkan seçilirse, o zaman siz de ev sahibi olabilirsniz' açıklamasıyla ilgili: Bu, sinirle karışık bir şakaydı. Bir gazetecinin o sözlerdeki ironiyi anlaması ve doğru aktarması gerekirdi. Ama böyle olmadı ve doğrudan öyle bir açıklama yapmışım gibi aksettirildi. Sarkozy’yi delegelere takdim ederken neden Abdullah Gül için bunu yapmadı: Olay şöyle gelişti. Sayın Abdullah Gül içeriyi girdi, delegelerle el sıkışmaya başladı ve kendi kendini takdim etmiş oldu. Ben bunu yapacağını bilmiyordum. Sayın Sarkozy içeriye girdiğinde ise ben kendisini delegelere takdim ettim. Bence bu kadar büyütülecek bir şey değil. Bir protokol eksikliği oldu. Türkiye ve Hiddink İşin özeti şu: Sizin yeniden yeni bir jenerasyon yaratmanız gerekir. Hiddink’e konusunda ise, ben de bir teknik direktördüm ve çalıştırıcılara çok inanmam. Teknik direktörün sınırı bir yere kadardır. İyi oyuncularınız yoksa, teknik direktör bir şey yapamaz. Maçı oyuncular kazanır. Fransa Milli Takımı’nda yaşananlarla ilgili açıklama yapmaktan kaçınan Platini, şu ana kadar Dünya Kupası’nda Güney Amerika ülkelerinin ağırlığının hissedilmesini de bu takımlardaki teknik oyunculara dayandırdı.

Gebelik - Hamilelik

Lezzetli Yemek Tarifleri

Abone Olun

Son haberler, Spor, Güncel, Teknoloji, Sağlık, Otomobil, Kültür Sanat, Magazin, Ekonomi, Dış Haberler, Dünya, Politika Haberleri. Yerel Haberler ve Haber Haber okumanın en doğru adresi. Güncel haberler, son dakika haberleri, gazete manşetleri haberin kaynağı Türkiye'nin Haber Sitesi ; Son dakika haberleri, yerel haberler, videolar , foto galeriler Haberler Son Haberler sitesinde. Dakika dakika en son haberlerden haberdar olmak için bizi takip edin. Son haberler ilk size ulaşsın HABER, haber, haberler, HABERİ, haberi, HABERLERİ, haberleri, Spor, Spor Haberleri, Ekonomi, Güncel, Magazin, Politika Dünyadan İlginç Haberler Türkiye ve dünyadan Son dakika haberler, en son haberler son dakika haberler, en yeni şarkılar ve albümler, en popüler videolar, yeni arkadaşlıklar, vizyondaki filmler Son haberler, Spor, Güncel, Teknoloji, Sağlık, Otomobil, Kültür Sanat, Magazin, Ekonomi, Dış Haberler, Dünya, Politika Haberleri. Yerel Haberler ve Haber

Haberler365: Platini vuvuzela ve Jabulani'ye karşı.
Anarschi Hit Adam